hero.pang
发表于 2010-1-27 15:15
introduction
hi everyone,this is a productengineer, working in shenzhen. let us learn together
jhjhjh25
发表于 2010-1-27 19:03
wellcome!
ediqi
发表于 2010-1-27 20:19
good chance
Wallacetso
发表于 2010-1-27 21:23
多多指教~~~
win--xie
发表于 2010-1-27 21:33
wellcome~~
yzygsjh
发表于 2010-1-28 07:52
Wallacetso
发表于 2010-1-28 20:56
歡迎~~~!
winlinchan
发表于 2010-1-28 20:59
欢迎新人
Wallacetso
发表于 2010-1-29 09:14
多多指教吧~!
samluo770206
发表于 2010-1-29 10:17